NŐK vagyunk.blog.hu

.Ez a blog a párkapcsolati krízisekről szól, amiben igen nagy tapasztalatom van és persze megoldásaikról. Mi lehetett volna másként ha.... Milyen hibákat ne kövess el... Férfiak és Nők szemszögéből... És sok más, vagy hasonló probléma ami egy kapcsolatban előfordulhat.

Friss topikok

Linkblog

 Szex vagy hűség? Avagy meddig él egy kapcsolat?

 

 
 
Istenke megteremtette a férfit és a nőt. Majd mindegyiknek feladatot adott! A feladat csak ritkán kényelmes és egyszerű. A szerelem és a szenvedély néha szenvedés. Judy Nero cikke a forró párkapcsolat titkáról.
 


 
 
Gondolatok a férfi és női kapcsolatokról
Amíg kislány voltam, addig azt hittem minden örökké tart. Ahogy felnőtt lettem azt gondoltam, hogy én majd megváltoztatom a dolgok menetét, áthágom a nemek közötti határokat, és az én első szerelmem a sírig kitart majd. Be kellett látnom, hogy ez nem így van, ez az eszme nem tart örökké.

Azóta sok dologgal szembesültem és sok kapcsolat megdőlt körülöttem. Tudom, hogy ez a megdőlt szó picit furcsán hangzik, de azt értem ezalatt, hogy azok, akikről azt hittem, hogy a legjobb, legboldogabb kapcsolatban élnek egymással, róluk egy idő után mind-mind kiderült, hogy harmóniájuk, az egész életük egy színjáték. Így nem csak viszonyok omlottak össze, hanem az első örök szerelemről szóló legendák is.



A szerelem genezise

Szerintem istenke megteremtette a férfit és a nőt. Majd mindegyiknek feladatot adott! A férfinek azt a szerepet szánta, hogy minél több utódot nemzzen. A nőnek, pedig ezen utódok felnevelését adta feladatul. Arról, hogy együtt, külön, kéz akézben, örökké – nem szólt.

Ebből következik az, hogyha egy nőnek gyermeket ajándékozott a férfi, egy idő után automatikusan tovább áll, hiszen fenn kell tartani az élet folyamát, újabb potenciális édesanyákat keres. S bár a nő az összetartozás érzésére vágyik, ez csak lila köd, a tervben nem szerepel.

Kemény gondolatok talán! De ha te meg is ijedsz most ettől, megvallom, én elhiszem.

Meddig húzzuk-nyúzzuk a régit?
Nem értek egyet azzal, hogy ha egy kapcsolat ellaposodott, akkor egy szexi fehérneművel, egy szexuális játékszerrel, egy romantikus utazással mindent rendbe lehet hozni. Ha valami a kifutópálya végéhez ért akkor már hagyjuk a tengerbe veszni? Nem!


Nem szabad hagyni, hogy odáig jusson a dolog, hogy unalmassá válunk! A problémákat megelőzni kell és nem utólag bekötözni a sebeket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nokvagyunk.blog.hu/api/trackback/id/tr612044193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása